Darling

Hej!
Blev sjukt nöjd med fransarna, bilder kommer soon! Hon är så jäkla duktig och det är riktigt skönt och ligga på massage bänken och ta´t lugnt bara. Idag tog de bara 1 och en halv timme ioch med att jag bara fyllde på dom gamla, detta får verkligen bli sista gången för nu har vi icke råd och hålla på med sånt där.
Det känns så konstigt att inte behöva fixa med skolan när man är ledig, funderar allvarligt på att städa ikväll!
Hänga lite tvätt och fixa och dona lite. Tv känns lite enformigt nu när det blivit varje kväll i typ 20 år ! hahah nej men allvarligt lite så är det ju fakiskt, kanske inte hela tiden, (fick endast se bolibompa på vardagarna) men annars har nog mycket av tiden i mitt liv spenderats framför burken.

Jag bjuder på denna för nu tänkte jag spendera lite mer tid framför burken, såhär kanske jag kommer att se ut om 1 vecka, fail att jag verkligen ser ut så här hahah
Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0