Film och annat

Önskar att jag tagit en bild på våran middag idag för att visa hur jäkla mycket man kan ha på en hamburgare (hemmagjord burgare =lite tjockare och mindre) , med följande på , ruccola, gurka, ost , bacon , tomat , guccamole, ketchup och hamburger dressing. Tror jag fick med allt, denna hamburgare gick typ inte att få in i munnen!
Kändes sådär att smälla i sig en burgare efter 1 timmes kostrådgivning med min PT. Men värt vare , + att jag åt en semla ikväll. Hårt pass imorgon med andra ord! Ska cykla 2 mil är bestämt och om min träningsvärk ej kommit än ( vilket den gör) så ska jag köra ett benpass också !
Nu är det dags att sova efter en kväll med mys hos Jennifer.
Här kommer en bild på vårat förfallna pepphus. Stackarna som bodde där.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0