Celebrate

Idag är det time to celebrate, skrev sista tentan för denna utbildning idag, förhoppningsvis iaf. Om jag inte kommer åka på en omtenta, men det kändes inte så. Så nu firar jag för att jag kommer slippa att sitta och nöta nöta in info i min stackars skalle, en hemuppgift kommer att komma under praktiken men endå. SLIPPA PLUGGA på saker som man inte fattar. Dock har det varit skit kul att ta upp skolan igen. Träffat otroliga människor och lärt mig massor med nytt.
Nu är det lite DH på kartan och sedan sängen som det ser ut nu. Får se lite vad som händer.



Idag blev det cirkelträning och lite övrig styrka och 1 mil på cykel. Kändes jäkligt bra!
Imorgon ska jag fylla på fransarna så hinner förmodligen inte träna, får ej duscha på 24 timmar efter så det är inget allternativ att träna då. Däremot blir det gym på  fredag, lördag och söndag. Har ej bestämt passen än men ingen PT träning utan endast en kostrådgivning sådär sista gången på fredag
Måste säga att jag har verkligen haft nytta av Personlig träning, en sjuk spark i arslet vad det gäller träningen.
Man får ju idéer på nya sätt att träna och det känns lite som att få ett nytt klädesplagg eller ett par nya skor som man bara vill pröva och gå med, så känns det lite med de nya träningspassen, om man ska dra en dålig jämförelse alltså.
Vi satt och diskuterade Neu Lashes eller vad det heter, det är sjukt dyrt men verkar vara sjukt bra 1595 för 6 ml. Man får väl hoppas att det räcker om man nu köper det. Johanna i min klass hennes syster hade prövat detta och hennes fransar hade blivit i princip lösfrans långa, läste även lite recensioner och flera "kända" bloggare  har sagt att detta är det bästa de prövat.
Nu när jag vant mig vid fransförlängning är der kanske dags att ta mig en titt på serumet, eller ta en titt när jag jobbar och har råd.
Nu ska jag ta och kika lite på tv och packa väska inför imorgon och kanske dra av några kapitel i HP första boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0