Halsjävel

Idag är inte en vanlig dag för idag strejkar min hals. Det är sjukt ovärt och jag kände mig lite ledsen när jag såg gymet försvinna bakom mig. Imorgon går jag dit no mather what, det blir iaf en promenad på bandet om halsen inte vill cykla och köra armar. Halsen kan göra att denna träningsvecka endast blir 3 dagar istället för 5 :/
Vaknade även inatt av att jag var jätte förkyld, så vaknar jag med nysningar.. Men när jag går upp är allt bra igen.
Nu har jag typ ingenting kvar i skolan överhuvudtaget, några timmar bokning och HLR och sedan bär det av till varmare breddgrader. Just nu är det 18c dit jag ska, alltså denna tidpunkt inte hela dagen, tror temperatuen ligger på runt 20-25 grader, det är bättre än Sverige iallafall.
Nu ska jag kika lite simpssons, slänga in en maskin med tvätt och vara allmänt tråkig.


Den här bilden är rätt cool, Patricia(till vänster) lyser upp som i filmer när himmlen öppnas och gud kommer ner.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0