Hejhopp

Hejsan!
Dagens plugg gick lite smått åt helvete om man säger så.. har inte lärt mig mycket nytt utan mest blivit mer och mer irriterad på att min ekonomilärare krånglar till allt så förjäkligt !
Jag åkte med mamma till min pojkväns moster för att hon skulle få en liten fransförlängning hon också, fint blev det och jag ska dit på torsdag efter skolan och bygga på mina lite som har glesnat och fallit.
PT pass hanns med idag också, jobbigt som satan var det men nu är det en gång kvar sen ska jag köra på egen hand, hoppas att jag är lika motiverad som när jag kört de senaste gångerna.
Nu kallar sune och hans gäng på mig. Jag somnar sjukt bra till Sune, vet ej varför.. Alltså menar nu ljudböckerna och inte filmen/serierna dock är dom bättre men jag sover bättre till ljudet..





Nu är det dags att säga godnatt gott folk. puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0