Pass 4

Pass 4 denna vecka. Startade med en mil på cykeln,landar på 21 minuter prick, och detta innebär 1 minuts förbättring.
Benpasset blev lite mjukare, hade ingen lust att stå och vänta på alla luspudlar som vilar en halvtimme mellan varje set, så hann inte med alla maskiner utan gick ner till "mattan" och körde benböj med 4kg medicinboll med crunches emellan varje set. Avslutade dagens pass med 1 mil på cykeln lite segare än före benpasset, här landade jag på 23 minuter.
Känns bra, och jag skulle vilja börja se lite mer results såhär efter 9 veckors träning. Men det får nog vänta lite jag är så otroligt otålig. PT´n lovade mig att om jag fortsätter min träning som jag gör nu, så kommer jag att se resultat både på vågen och på kroppen. Vikten är så jäkla svår att bedömma, muskler väger ju mer än fett men jag skulle gärna se att siffrorna på vågen var lite lägre än nu.
Idag blev det hembakat bröd och en tallrik med yogurt till frukost och nu slängde jag nyss i mig en pannbiff med lite grönsaker och bröd, äter små portioner just nu, jag är inte beredd att ändra min kost helt utan jag vill kunna fortsätta äta som jag gör bara det att jag vill träna mer och äta mindre. Hitils går det bra, äter en portion som regel på en liten tallrik. Det räcker gott och väl för att man ska stå sig.

En gammal bild som påminner om värmen som snart är här.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0