The night

Kvällen vart inte riktigt dom planerat. Hade tänkt att träna men åkte hem, somnade på soffan och vaknade nu?!
I guess att det blev en vilo dag ifrån gymmet idag. Så veckans schema ser ut som så.
Måndag- Vila
Tisdag- Armar
Onsdag- Cardio+ PT
Torsdag- Ben
Fredag- Mage& rygg
Lördag- Vila
Söndag- Armar

Jag vet inte egentligen vad jag kör på för schema, brukar variera efter min träningsvärk. Denna vecka är det lite oklart hur träningen kommer att se ut eftersom jag ska träffa min PT på Onsdag.

Jag är alltid trött, konstant.. Somnade typ på lektionen idag, kan sova 14 timmar och somna som vanligt på kvällen.
Undra vad det är för konstigt?! Får väl vänta och se om det fortsätter, gissar på att måndagar brukar vara lite så..

Äcklig fisk på Aquaria.. Tycker jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0