Tjorven

God, vad trött jag är i denna sekund. Upp kl 9 imorse. Bakat och stått i hela dagen, mamma och jag firade oss lite idag med tårta och brownies, goddiie lägger upp bilder soon !
Igår var ju bara vädret helt amazing?! Snön glittrade och solen sken, kunde inte blivit bättre! Dock så var det faktiskt -23 inatt här där jag bor , så lite bättre kunde det blitt, iofs var det kl elva igår kväll men endå. Lite kyligt..

På onsdag är det mammas tur att fylla år och det ska bli skoj , det bästa jag vet är att uppvakta andra, vet ej om det är egoistiskt eller ej men det skiter jag i. Låter konstigt men alla säger ju att ju mer du gillar att ge bort saker och uppvakta andra människor ju mer tänker du på dig själv. Någon sa någon gång till mig " Att göra något gott för någon annan är det mest egoistiska du kan göra" hur nu det går ihop, dock förstår jag på ett visst sätt. För jag mår ju bra när andra uppskattar det jag gör. All denna psykologi..


Min karl och jag tog en promenix igår i kylan och tog ett gäng härliga bilder..




Känns lite töntigt att posera med en istapp men den hänge bara mitt i skogen liksom.




Snö kastning



Vackrast i världen



Vinterland

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0