2512

Idag blev det träning, jag trotsade huvudvärken och gav mig på ett armpass. Skönt som sjutton var det!
Bacon, Sparris & Ägg till lunch och nu är det en snabb dusch innan jag ska till Julia för ögonfransförlängning!

Hoppas att de blir bra (lånad bild)Mina är så jäkla korta.




Ikväll ska jag och min karl på bio , Tinker Tailor Soldier Spy blir det. Den har fått rätt bra betyg på IMBD 7,4 tror jag.
Dock vet jag inte när jag ska hinna plugga till min tenta på fredag.. ?! PANIK
Psykologi kan ju inte vara så svårt va?! Nu är detta inte sjukvårdsutbilningen jag går utan detta är en kurs på typ 30 timmar gästpsykologi.

Lägger upp en bild när fransarna är klara ;)


Puss Hej Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0