2712

Inte min dag idag .. Men jag kom til gymmet iallafall trots motgång. Väl där så vart det en snabb träning, ökade benpress från 80-90 kg. Känns bra det ! Dock när jag skulle lämna gymmet så ..Slår jag fotjäveln, ursäkta men det gjorde väldigt ont, jag slog den i en bänk kant, nu har jag en lite lila blå knöl på min fot.. Snyggt!



Ikväll blir det Lugna gatan här, ska göra fajitas till middag och kanske en efterrätt om jag orkar.. ÄTAR DAG!
När jag satt på bussen på väg hem så kom ett litet barn med sin mamma på , ungen var helt förkrossad för att han skulle sitta i vagnen under den korta färden, mamma förklarade att det var så kort så han behövde inte gå ur vagnen, efter mycket skrik så fick han tillslut hoppa ur vagnen och sitta brevid sin mamma på sätet, och den lyckan har jag nog aldrig sett i en människa förut, (det har jag nog) men den här veckan iallafall !
Överlycklig var han och skrattade och var jätte intresserad av allt på bussen.
Häftigt att något som är vardag för oss andra och egentligen en av de tråkigaste saker man kan göra är världens upplevelse för någon annan. Nu var han visserligen typ 3 år men endå.


Dags att sätta igång med städning och allt annat som hör fredagen till!!

Hörs Leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0