Dags igen

Tror att detta är min tredje blogg jag skapar. Vet inte vad ni ska tro om det, men nu är det så att jag vill börja skriva lite om min vardag och vad jag gör osv. mest för min egen skull eftersom jag tycker att det är sjukt tråkigt att skriva för hand i ex dagbok. En blogg är ju egentligen perfekt om man vill skriva av sig då och då!
Idag har jag vinkat av världens bästa!, Min käre vän åker idag till Sydamerika på egenhand i 3 månader och jag är sjukt stolt över henne! Det hade du aldrig gjort för 3 år sen ;) Kommer sakna dig!




Imorgon så startar skolan igen och då är det tillbaka till vanliga livet efter 2,5 veckors jullov ! Man har det jäkligt bra som student! (Ibland)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0