Head

Huvudvärken gästar mig även denna dag .. Det suger hårt eftersom jag pallrade mig till skolan. Stannade hela förmiddagen men allt huttrande och bankande i skallen blev för mycket för att samtidigt kunna ta in allt läraren sa. Som tur va skulle vi inte ha något "viktigt" på eftermiddagen.
Nu står jag på perrongen och undrar om det här tåget är lika äckligt som det jag åkte med imorse , allvarligt om någon vet om sl städar sina tåg , då menar jag torkar av och kanske slår av sätena ifrån skit då och då. SNÄLLA berätta det isåfall. Jag tycker att det är skit äckligt att sitta på sätena där kanske någon kissat eller någon spytt på golvet och spån är påslängt som sedan någon bara sopat bort. Jag låter sjukt klagande men allvarligt ta en titt på tåget eööer bussen !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0