Pigg

Känner mig betydligt piggare efter en hel dag på soffan med ipren och sova. Var säkert ingenting utan bara allmänt trött.
Imorgon är det nya tag som gäller tänkte ta mig förbi gymmet på väg hem ifrån skolan och eventuellt träffa Jennifer efterråt. Imorgon blir det armar på gymmet skulle jag gissa på, träningsvärken sen sist har släppt och istället gett sig på my ass. Feels so good

Jag har tagit tag i träningen ordentligt nu i Januari och är även nykter fram till 16e april ( och nej jag är inte gravid!)
För att träningen ska ge resultat kan jag tänka mig att det är bra att alkoholen försvinenr eftersom det är jävligt mycket kalorier i vin/öl.
Vi lär väl märka om detta ger något resultat, självklart måste man också tänka på att man inte stoppar i sig godis och annat skit hela tiden. Har börjat äta på små tallrikar och då blir det endast en portion, det räcker gott och väl för att bli mätt, annars kan jag äta 2 stora portioner liksom. No Good No Good.




Hej svej leverpastej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0