Sko

Svårt att välja skor i detta skitväder , för slaskigt för uggs och för kallt för att ha gympa dojor , kängorna läcker in och resten behöver jag inte ens tala om ..
Saknar el patrizio som är i Sydamerika vid detta laget. Svart taxi vad det första hon tog när hon landade i buenos aires om det nu stavas så.
Skoldagen resulterade i 3,5 timmar om alkohollagen , segt som satan ...
Idag har jag hämtat min nya kompis som heter Dobby (en hamster) jag är normal som sagt , det hann jag med också i all jäkla stress. Skicka iväg cv till Singapore och handla i fixa hud grejer till min konstiga hud som alla tycks säga är fullt normal. Berätta för mig vad som är normalt med att ha klåda 24/7..


Kommentarer
Postat av: J

Vad söt dobby är :)

2012-01-12 @ 00:39:34
URL: http://jeffry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0