TV är det enda sömnpiller som man tar genom ögonen.

Hejsan hoppsan.
Är jag den enda som somnar sjukt bra till en film eller en serie jag har sett typ tvåhundra sjuttioelva gånger?
Det är så skönt att bara ligga i sängen , blunda och lyssna och veta exakt vad som utspelar sig på skärmen/tvn.
Jag tycker att det är ûber ;)
Idag hade vi två ganska värdelösa föreläsningar i skolan. Dock måste jag säga att de föreläsningar vi haft i säkerhet är ganska förbryllande då det handlar om brott och brand oftast. Idag fick vi se hur två personer skulle ta en väska ifrån en äldre man som vaktade fruns väska. Det hemskt att se hur den ena uppehöll gamlingen medans den andra smög upp bakom, snodde väskan och stack. FÖRJÄVLIGT

Nu skriker grannens unge förfullt, brukar dock vara runt 10 över 10 hon börjar skrika, men säkert för att jag ligger i sängen nu så ska hon börja en timme tidigare. Det är inget vackert skrik, nu har hon skrikit som ett spädbarn i ca 15 minuter. Undra om dom är hemma eller om dom kör 2 timmars metoden? eller kallas den kanske 5 minuters metoden? skitsamma. Mina grannar verkar köra 15 minuters metoden.



Imorgon är det psykologi som är på schemat, sedan jobb med min underbara Juni.




Så här ser min lille krabat ut.. dock inte Dobby på denna bild men en kopia!!


Dags att sova tror jag ? , tidigt? jag vet men jag är faktiskt trött!


Puss hej Leverpastej

En gåta: Vad kan du bryta utan att röra vid det?


Ps.
Nu är ungen tyst, det va nog 15 minuters metoden.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0