Babyboom

Alla i min närhet skaffar unge, det känns så iallafall och det känns så sjukt tidigt, jag är fanemig 22 bara.
Ju fler som skaffar barn nu , desto mindre vill jag ha barn.
Är väl uppe i 6-7 år iallafall, vill kunna leva livet.
Det är säkert underbart med ungar, men tänk så mycket man offrar. Inga sov morgonar och inga inpulskvällar.
Barn för med sig mycket fint och underbart också , men i mitt liv passar det inte för tillfället in just nu.
Det är ju kul att det finns folk som vill ha barn tidigt, jag har längtat efter barn typ fram tills nu.. Nu har jag börjat känna att det är ett tag kvar tills det kommer in en knodd i mitt liv.
Jag nöjer mig med att åka och hälsa på folk som har barn och gå på ett och annat dop.

Igår blev det träning som sagt, funderar på att ta en PW idag när jag kommer hem.. Är egentligen vilodag idag men en promenad skadar ju inte?!
Har tänkt och köra på lika hårt denna vecka som förra, ett kilo mindre visade ju vågen efter hårt arbete.
Jag hoppas på 1 kg i veckan från och med nu.. Inget socker blev det förra veckan heller.

Det går liksom rätt bra just nu .. 2 veckor kvar till semester :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0