Go hard

Hej hopp!

Igår så körde jag ett helt otroligt najs pass , 40 minuter på crossen och sedan ett dödande mag och ryggpass.
Det går bra nu.
Skulle egentligen varit ledig ifrån jobb och annat idag, men vad gör man inte för sina kollegor?
Ett pass på gymmet lyckades jag sticka in imorse, dock inte med samma träningsanda som igår.
Kände mig lite slö och det blev bara 15 minuter på cykel och ett pass Triceps, denna dåliga motivation får jag kompensera med en härlig promenad efter jobbet.
Imorgon hade jag tänkt att prova på lite tennis, tror det är roligt.
Ikväll väntar BATMAN, har inte riktigt förstått vad filmen ska handla om. Men det blir säkert skitbra!
Om 2 veckor är det dax för semester, räknar ner!

Imorgon är det även ett benpass på schemat så vi får väl se hur mör jag är efter tennisen, kommer förmodligen ha lite gång svårigheter på fredag, men då är det ändå mage och rygg som ska köras.



INSPIRATION!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0