Not at all

Dax för en arbetsvecka till, denna gång en hel vecka.. Om två veckor är det semester och det ska bli riktigt skönt.
Igår körde jag 40 minuter Cross och ett pass armar har dock träningsvärk i ryggen idag, vart även en liten cykeltur innan jag skulle fixa mitt hår.
På kvällen så drog vi hem till en kompis på fest lite senare, körde nyktert men lyckades få i mig typ 14 st energidrickor, så magen är lagom paj idag..
Passet idag skulle egentligen vara ben , kände mig inte riktigt i form för det så körde
30 minuter cross
3 minuter planka
12*3 crunches
12*3 vindrutetorkare


Mer än så orkade jag inte, stack ner till mamma och hämtade cykeln så jag slipper ta bussen imorgon bitti.
3 Km cykel och sedan 45 minuter promenad när jag kom hem.
Nästan såatt jag är värd en pizza när jag ska äta idag. Men så ska det inte bli.
Dagens mat
Frukost : Fil med knäckebröd
Lunch : Nudlar med biffsmak



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0