Semester

Igår var det löpning och sola på schemat, självklart klämde jag även in fotbollen på kvällen också.
Det var kul, trots att Sverige spelade som om dom vore blinda!
Snart ska jag bege mig till gymmet, tar nog en promenad dit tror jag. Väl på gymmet är det antingen armar eller mage/ rygg på schemat!
En mil på cykeln kanske och några matt övningar !

I fredags tog jag ju examen och det var otroligt roligt men samtidigt lite tråkigt att vara färdig redan. Ett år går så jäkla fort !
Satte på mig fel skor som vanligt, fick blåsor på tårna och fick inte på mig skorna när jag väl tagit av mig dom , så jag gick barfota i Stockholm city. Har ju gjort fräschare grejer om man säger så !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0