Segt

Segt att vara dålig. Har legat framför tvn praktiskt taget hela dagen.. Gick och handlade runt 4, ni ser vem fan skriver om vilka tider man handlar, då är det riktigt tråkigt.
Imorgon är det praktik igen , känner att jag inte orkar vara hemma.. Det är så tråkigt och jag är inte så jäkla dålig så jag dör av att gå..
Mini korvarna Nagini och Murtle börjar bli stora nu , här är iaf Nagi sjukt liten.
image descriptionimage description


Jag känner att det är dags att börja träna igen, men varje gång jag ska träna så är jag antingen inte på humör eller så är jag lite småkrasslig.
Någon som har lite inspiration att dela med sig av ?  Vore ju finfint .

Är det näst nästa helg det är påsk ? , känns som att året går fortare och fortare, det är skumt hur Januari och Februari går så sakta jämt och sen när Mars kommer så bara drar det iväg och nu känns det som att sommaren är här. Både påskliljor, snödroppar och krokusar är uppe och blommar för fullt. Jag är i vårstämning och bara målar och känner mig lite extra kär.

Nu måste jag hoppa in i en dusch om jag ska släppas in på praktiken imorgon.


So long dude

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0