Energi!

Med ny energi tog jag mig till gymmet idag med raska steg, 10 minuters promenad och svetten rann, hur kommer det sig? Väl inne på gymmet var det cykel på schemat, jo tjena! jag klibbade fast i cykeln och fick en handsvett utan dess like ( klarar ej av handsvett )
Tog mig till Cross Trainern och körde 15 minuter för att sen ge mig på mina ben.
Körde favoriten benpress med en ökning på 10 kg.
Framsida och utsida lår samt insida. 15x3 på varje
Benböj 10x3
Utfall
10x3

Lite mage och rygg på det och jag är hemma igen. Fiskpinnar till middag, mindre nyttigt men också mindre portion.
Imorgon är det triceps och rygg på schemat! Ska köra direkt efter jobbet så man slipper komma hem och landa innan. Det kan bli så svårt att komma iväg annars.


Om en vecka åker jag till Toscana och det kan bli svårt att hålla sig ifrån elpasto och elpizzo, tränar stenhårt tills dess istället och kanske kan unna mig lite när jag väl är där :)

Yttligare lite inspiration ! PEPPA PEPPA!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0