Resultat

Inga resultat på vågen på 2 veckors deff, gav mer resultat i vintras att träna och äta normalt.
Denna vecka har inte gett lika mycket träning som förra veckan men har ändå kört 3 pass på gymmet och promenix på det.
Bättre tag denna vecka eftersom alkohol väntar till helgen, kör mindre portioner och mer träning helt enkelt, formar min egen deff.
Har varit helt sjukt trött denna helg men kom ändå iväg till gymmet idag med stukad fot och allt. Kändes lite sissodär att halta in på gymmet lite halv ruffsig i håret och i princip nyvaken.




Imorgon ska jag försöka ge mig på ett ben pass, i hopp om att min fot är såpass bra att jag kan cykla och köra benpress. Annars får det bli ett pass mage/rygg.
Lite inspiration kan behövas en seg söndag som denna! KOM IGEN NU !



Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad duktig du är :)

2012-05-21 @ 08:37:55
Postat av: Kristin

Du borde förresten börja på yoga, det tightar till kroppen jättemycket! :)

2012-05-21 @ 15:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0