Träning

Denna vecka har varit hårdträning , 6 dagar träning/kondition.
Började även deffa inför sommaren så nu är det även en strikt diet jag har framför mig.
Frukosten består av kesella och två ägg.
Lunchen av kött och sallad. samma gällande middag.
Eventuellt en morot under eftermiddagen.

Förhoppningsvis ska jag kunna få fram dom musklerna jag tränat upp under våren, hoppas attt det tar fart nu eftersom jag är rätt otålig.
Får jag inga resultat på en månad så ger jag rätt lätt upp, så rivstartar nu och slöar ner lite på slutet.
Jag har hitils gått ner ifrån 75 kg till 69 och har ett mål till hösten att vara nere på 60.
9 kilo ska inte vara så svårt att få bort med träning och hård diet på 4 månader. När jag är nöjd kommer jag att visa före och efter bilder, hoppas att skilldnaden syns.

Nu är det skrivning av rapport som gäller och det är den sista tentan innan examen.
Känns underbart att vara färdig snart.



HÖRS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0